Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

10+1 ερωτήσεις, μια καλημέρα κι ένας freddo cappuccino!

Καλημέρα, καλημέραααα!!!

Πριν λίγο έφτιαξα τον freddo cappuccino μου τον οποίο θα ήθελα να σας τον δείξω με μια φωτογραφία (πέτυχα επιτέλους το αφρόγαλα!) αλλά σχεδόν έφτασε στον πάτο οπότε θα το φροντίσω για την επόμενη φορά. ;) Θα βάλω λοιπόν έναν ελκυστικό freddo από το internet. Χα! :Ρ


 Με χρώματα Ελλάδας :)

Χθες κάθισα και κοίταξα όοοολες τις αναρτήσεις που κάνατε όσο δεν έμπαινα και με χαρά μου είδα πως η τόσο γλυκιά Lyriel με θυμήθηκε άλλη μια φορά και με έβαλε στο παιχνίδι των 11 ερωτήσεων. Έφτιαξε η ίδια 11 ερωτήσεις τις οποίες πρέπει να απαντήσω και ύστερα κατά τον ίδιο τρόπο, να ετοιμάσω κι εγώ άλλες 11 για να απαντηθούν από 11 άτομα που θα επιλέξω. Eπίσης πρέπει να πω 11 πράγματα για τον εαυτό μου... 

1. Αν ήσουν κάποιο ρόφημα, ποιό θα ήταν αυτό;
Χμμμ... Να διαλέξω 2; Θα ήμουν είτε μια κούπα ζεστός καφές γλυκός με πολύ γάλα, είτε ζεστή σοκολάτα! Από αυτές τις ωραίες που φτιάχνουν στις τόσο ψαγμένες και τέλειες chocolaterie. Ξέρεις, που λιώνουν κουβερτούρα εξαιρετικής ποιότητας και στις φέρνουν με μπισκοτάκια σοκολάτας. Εντάξει, σταματάω, μου τρέξαν τα σάλια!
 
2. Αν ήσουν κάποια ώρα της ημέρας, ποιά;
Θα ήμουν το σούρουπο. Τότε που ο ήλιος βάζει τα πιο όμορφα ρούχα του και έχει μάτια μόνο για τους αθεράπευτα ρομαντικούς!
 
3. Αν ήσουν φυσικό φαινόμενο;
Σκάλωσα σε αυτήν την ερώτηση. "Φυσικά φαινόμενα ονομάζονται εκείνα κατά τα οποία δεν μεταβάλλεται η χημική σύσταση των ουσιών από τις οποίες αποτελούνται τα φυσικά σώματα που μετέχουν σ' αυτά." Μάλλον θα ήμουν η πήξη... Κοιτάω να μαζεύω δίπλα μου όσο το δυνατόν περισσότερα "σωματίδια". Είτε αυτά λέγονται οικογένεια, είτε φίλοι, είτε οτιδήποτε :)

4. Αν ήσουν ένα έπιπλο μέσα στο σπίτι, ποιό θα ήσουν;
 Η καρέκλα της βεράντας! 

5. Αν μπορούσες να αλλάξεις το τέλος μιας ταινίας, ποιά θα ήταν αυτή;
Δεν ξέρω... Μάλλον δεν θα άλλαζα κάτι. Εκτός κι αν έκανα εγώ μια ταινία και δεν μου άρεσε κάτι σε αυτήν. Τότε θα άλλαζα στη δική μου ταινία το τέλος... 
 
6. Αν δημιουργούσες ένα φιλοσοφικό ρεύμα, πως θα το ονόμαζες;
Χαμόγελο! "Μέρα χωρίς χαμόγελο, χαμένη μέρα!" 
 
7. Ποιό τίτλο θα έδινες στη ζωή σου, μέχρι αυτή τη στιγμή που ζεις;
Πες μου πόσες ώρες σκεφτόσουν τις ερωτήσεις βρε Lyriel, όλο με σκαλώνεις! χαχα
Λοιπόοοον... Μετά από πολλή σκέψη θα πω "Αυτή που περνάει". Και μένει, όποτε πρέπει... 
 
8. Αν ήσουν μια γεύση στον ουρανίσκο μου, ποιά θα ήταν αυτή;
 Φαντάζομαι θα σου λείπει η Ελλάδα, συνεπώς θα πω η αλμύρα της θάλασσας μαζί με ένα ποτηράκι ούζο και θαλασσινά :)

9. Αν είχες γεννηθεί τυφλός, τι όνειρα θα έβλεπες;
 Την όψη των ανθρώπων και των πραγμάτων γύρω μου...

10. Αν ήσουν φονικό όπλο, ποιό θα ήσουν;
Ένα μαχαίρι, κοφτερό.
 
11. Σκέψου πριν πηδήξεις ή πήδα πριν σκεφτείς;
 Πήδα πριν σκεφτείς! Κάνε κάτι τη στιγμή που μπορείς, αυθόρμητα! Τουλάχιστον δεν θα έχεις τύψεις μετά...

11 πράγματα για μένα

1. Είμαι άτομο που προσπαθεί να τα καταφέρει κάνοντας πολλά όμως απογοητεύομαι πολύ εύκολα.
2. Μου λένε πως φτιάχνω ωραίο σκουφλέ σοκολάτας! Οι φίλοι μου  τα τρώνε δυό δυό :Ρ
3. Θα ήθελα να τα παρατήσω όλα και να γίνω κριτικός φαγητού. Τρέλα λέμε!
4. Όταν γυρνάω σπίτι και βλέπω τη μικρή μου μπορώ να ξεχάσω οτιδήποτε μπορεί να έχει συμβεί!
5.  Είμαι από τα εξής μέρη: Αίγινα, Δράμα, Κεφαλλονιά, Πόντο και Καλάβρυτα! Αν με ρωτήσεις όμως από που είμαι θα σου πω από τα Καλάβρυτα. 
6. Δουλεύω στην Avon σαν Unit Leader. Μακιγιάζ, αρώματα, προϊόντα προσωπικής φροντίδας κλπ. Ό,τι θες ρώτα ;)
7. Αυτή τη στιγμή τρώω φράουλες με ζάχαρη. Μυρίζει καλοκαίρι! ♥
8. Έχω ταξιδέψει στο Παρίσι, στη Βουδαπέστη, στην Κωνσταντινούπολη και στην Έφεσσο. Όνειρο ζωής να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο κι ειδικά στα λιγότερο τουριστικά σημεία.
9. Μισώ την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας. Πιο πολύ με ενοχλεί που βλέπω τους δικούς μου να είναι μονίμως στρεσαρισμένοι και ανήσυχοι... 
10. Είμαι τελειομανής, control freak και εξαιρετικά αγχώδης.
11. Λατρεύω τα latin. Θα μπορούσα για μια ζωή να χορεύω αργεντίνικο tango!

*Αν θες να μάθεις άλλα 7 πράγματα για μένα δες εδώ

Θα χαλάσω λίγο τους κανόνες και θα δώσω το δικαίωμα σε όποιον θέλει να παίξει αυτό το παιχνίδι μιας και μετά από τόσο καιρό που το γράφω φαντάζομαι όλοι λίγο πολύ θα το έχετε βάλει και στο δικό σας "σπίτι". :)

Φιλιά πολλά, πάω να φάω ομελέτα της μαμάς ♥

7 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΗΞΗ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΙ ΜΟΥ!! ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΚΑΛΟ ΣΚ!!

    ΥΓ: Κ ΓΩ ΛΑΤΡΕΥΩ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΜΕ ΖΑΧΑΡΗ!! ΧΕΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έκτακτα !! Πού ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις! Με τα φυσικά φαινόμενα πολύ μαρκρυά πήγες, αλλά μια χαρά έκανες :)) Δε τα θυμάσαι από το σχολείο? Σεισμός, ηφαίστιο κτλ ...
    Η γεύση από το ουζάκι και τα θαλασσινά αχμμμ χταποδάκι μου ήρθε στο μυαλό τώρα !! Και μετά φράουλες και ζάχαρη!!
    Φρέντο, κι εγώ έκανα μόνη μου χθες για πρώτη φορά φέτος και πέτυχα και το αφρόγαλα όπως εσύ, έβαλα και κανέλα και όλο τρέλα!! Έχει έρθει πολύ ζέστη εδώ, είναι σχεδόν καλοκαίρι απότομα! Αλλά μ' αρέσει :)
    Φιλάκια πολλά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα θυμόμουν ρε συ αλλά το googlαρα κιόλας μην πω καμιά βλακεία!! :Ρ
      Κι εδώ αρχίσαν οι ζέστες! Απλά ελπίζω να μην πιάσει η μεγάλη ζέστη νωρίς γιατί δεν τον αντέχω και πολύ τον καύσωνα! Αν το βράδυ έχει δροσούλα να μπορείς να κοιμηθείς ήσυχα είναι ότι πρέπει!! :)
      Φιλιάααα :*

      Διαγραφή
  3. χαμόγελο!
    εξομαλύνει τις δυσκολίες και ανεβάζει το ηθικό.
    μ ένα χαμόγελο λοιπόν μια καλημέρα κι ένα φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερούδια Μπλουζ!! *μεγάλο χαμόγελο* :))
      φιλί μεγάλο, τεράστιο και πολύ χαρούμενο!!

      Διαγραφή
  4. Përshëndetje, unë jam Elsina. Pasi ishte në lidhje me Anderson për vite me radhë, ai u nda nga unë, bëra gjithçka që ishte e mundur për ta rikthyer atë, por gjithçka ishte e kotë, e doja aq shumë për shkak të dashurisë që kam për të, e luta me gjithçka. Unë bëra premtime, por ai refuzoi. I shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktoja një magjistar që mund të më ndihmonte të bëja një magji për ta rikthyer atë, por unë jam tipi që nuk besova kurrë në magji, nuk kisha zgjidhje tjetër veçse ta provoja. e dërgoi me postë magjistarin dhe ai më tha se nuk kishte problem që gjithçka do të jetë në rregull para tre ditësh, se ish-i im do të kthehet tek unë para tre ditësh, ai bëri magjinë dhe çuditërisht në ditën e dytë, ishte rreth orës 16:00. Ish-i im më thirri, isha aq i befasuar, iu përgjigja telefonatës dhe gjithçka që ai tha ishte se i vinte shumë keq për gjithçka që ndodhi, sa donte që unë të kthehesha tek ai, se më donte aq shumë. Unë isha shumë i lumtur dhe shkova tek ai dhe kështu filluam të jetonim përsëri të lumtur së bashku. Që atëherë, unë kam premtuar se këdo që njoh që ka një problem marrëdhënieje, do t'i ndihmoja një personi të tillë duke e referuar atë te personi i vetëm real dhe i fuqishëm i magjisë që më ndihmoi me problemin tim. Ju mund t'i dërgoni email atij nëse keni nevojë për ndihmën e tij në marrëdhënien tuaj ose në ndonjë rast tjetër. Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619

    1) Magjitë e dashurisë
    2) Magjitë e humbura të dashurisë
    3) Magjitë e divorcit
    4) Magjitë e martesës
    5) Magjitë lidhëse
    6) Magjitë e ndarjes
    7) Dëboni një dashnor të kaluar
    8.) Magjitë e fitimit të lotarisë
    9) dëshironi të kënaqni të dashurin tuaj
    Kontaktoni këtë njeri të madh nëse keni ndonjë problem për një zgjidhje të qëndrueshme. Email: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881619

    ΑπάντησηΔιαγραφή