Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Greenwich park

Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι του Γιώργου Λαμπαδαρίου. Μ'αρέσει πολύ ο τρόπος που χρησιμοποιεί την φωτογραφική του μηχανή, είναι σαν να σε μεταφέρει κι εσένα εκεί που είναι τραβηγμένο κάθε στιγμιότυπο... Η κάθε φωτογραφία θέλει κάτι να πει ή να δείξει...
Αν αναρωτιέστε για το ποια είναι η αγαπημένη μου θα σας πω αυτή. Απο τις συγκεκριμένες σε αυτή την ανάρτηση όμως  θα σας πω πως την αγαπημένη μου την άφησα για το τέλος...






Η αγάπη ζει... για πάντα.

(All photos by George I. Lampadariou www.lampadariou.com)

7 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες πράγματι :) εμένα μου άρεσε πολύ η πρώτη και η τρίτη απο τέλος με τα τέσσερα δέντρα.
    Μπράβο του να του πεις όταν τον δεις **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι κι αυτή με τα δέντρα είναι τέλεια. Μ'άρεσε πολύ. Βασικά, όλες οι φωτογραφίες του Γιώργου μ'άρεσαν πάντα.
    Θα του το πω το μπράβο, είμαι σίγουρη πως σε ευχαριστεί.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Poso uperoxes einai oles tous....H kathe mia ksexwristi...me kanei na niwthw oti mporw na murisw tin murwdia twn fullws pou peftoun...Kai sumfwnw apoluta me tin epilogi sou...auti me ta louloudia einai i pio wraia ap oles...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά... Κι είναι τραβηγμένη στην Ελλάδα αυτή με τα λουλούδια ;)
    Οι παραπάνω φωτογραφίες σε αυτή την ανάρτηση είναι στο Greenwich park, γι'αυτό και ο τίτλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ η τελευταία μου αρέσει κ εμένα πολύ.

    με κάνει και ζηλεύω αυτό που σε εμάς μάλλον δεν θα γίνει..
    δεν επικροτώ το παρελθόν, αλλά αυτό που θα έλεγα πως άξιζε τουλάχιστον τότε είναι οτι οι άνθρωποι, Αγαπούσαν.

    σε φιλώ, καλό βράδυ
    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακάρι να αγαπούσαν και τώρα.. Κάποιος θα μπορούσε να πει "Μα αγαπούν και τώρα οι άνθρωποι!"
    Μακάρι να αγαπούσαν με ανιδιοτελή συναισθήματα...

    Καληνύχτα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά τα λουλούδια κι αυτά τραβηγμένα στο Λονδίνο! Lyrielάκι μου, μεταφέρθηκε το μπράβο και σ'ευχαριστεί πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή