Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Σκεπτικές νύχτες...

Έρχονται φορές (τις νύχτες συχνότερα) που θέλω να βάλω τα ακουστικά μου και να αρχίσω να γράφω εδώ... Να γράφω, να γράφω μέχρι να τα γράψω όλα και να μην έχει μείνει τίποτα μέσα μου που να πρέπει να ειπωθεί. Το πρόβλημά μου πάντα ήταν πως ποτέ δεν μπόρεσα να γράψω ακριβώς ό,τι έχω στο μυαλό μου, γιατί στο μυαλό πάντα όλα φαίνονται έξυπνα, ενδιαφέροντα, ρομαντικά, ίσως κι αισθησιακά, αστεία. Γενικότερα νομίζεις πως κρύβουν πολλές πτυχές των συναισθημάτων που κουβαλάς σε κάθε φάση της ζωής σου αλλά όταν πας να τα γράψεις δεν βγαίνουν όπως θά 'θελες να βγαίνουν. Σήμερα.. (ή χθες αν το σκεφθούμε σωστά, αφού στην Ελλάδα είναι περασμένες 12 κι έχει μπει η Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2012) ήταν ακόμη μια νύχτα που ήθελα να βάλω τα ακουστικά μου και να γράψω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου