Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Εδώ τα καλά βραβεία! :Ρ

Καλησπέρα πέρα για πέρα!!! :)

Να, είδα 2 βραβειάκια για μένα στο blog της τόσο γλυκιάς Lyriel, το ένα είναι αυτό
και το άλλο αυτό
Ευχαριστώ πολύ :) Η αλήθεια είναι πως χαίρομαι όταν γυρνάω σπίτι και βλέπω ένα σχόλιο από κάποιον ή ένα βραβειάκι ή οτιδήποτε! Χαμογελάω πάντα όταν τα βλέπω :)

Όπως είθισται, λοιπόν, θα τα δώσω κι εγώ σε μερικούς φίλους μου από εδώ μέσα που έχουν όμορφες αναρτήσεις και με εμπνέουν.

1. Η Νάντια, που είναι μικρή και γλυκιά και γεμίζει με αισιοδοξία τις αναρτήσεις της!
2. Η Summertime Blues που είναι περίεργη και μυστήρια αλλά παρόλ' αυτά λέει πολλά κι ενδιαφέροντα με λίγες λέξεις .
3. Η Κατερίνα που είναι πολύ ευαίσθητη και τα λέει χύμα και τσουβαλάτα, της το δίνω για να χαμογελάσει λίγο και να σταματήσει να γκρινιάζει! ;)


Αύριο Παρασκευή επιτέλους, δεν έχω μάθημα τις Παρασκευές. Αχ, πως πέρασε κι αυτή η βδομάδα! Ναι, σαν τη μάνα μου ακούγομαι τώρα.. Αλλά ρε σεις, πως πέρασε!? Ουφ, πάω για ύπνο. Καληνύχτααα!

5 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου Αναστασία δεν ξέρω πώς να σ'ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια και δεύτερον για τα βραβεία σου!!

    Sending you a lot of kisses from the cloudy Crete..:) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νααααατ,
    ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ...
    Και για τα βραβεία αλλά και για τα καλά σου λόγια.
    Και ναι είμαι γκρινιάρα, ποιός δεν είναι ε;
    (Για να με πήρες εσύ χαμπάρι εξ αποστάσεως φαντάζομαι θα είμαι πολύ). Πρέπει να το ελαττώσω λοιπόν, αλλά από του χρόνου! χεχε :)

    Φιλούρες πολλές Νατ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την καλησπέρα μου σε όλους..! :)

    Φιλάκια Ναντιάκι, καλή βδομάδα!

    Καλώς βρεθήκαμε Marie! :)

    Κατ, εντάξει, το του χρόνου δεν είναι πολύ μακριά.. Μόνο ένας μήνας και μισός! χεχε

    Καλη βδομάδα να έχεις Ηλία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή